Commercieel directeur Ivo Janssens claimde daarmee nu het grootste tijdschriftenportaal te hebben. Op de nieuwe site meermediabereik.nl wil hij dat ook aantonen. Hij spreekt van een bereik van 9 miljoen personen.
‘Samen bedienen wij het hele gezin. Wie kan delen, kan vermenigvuldigen. Dit is volgens ons het nieuwe uitgeven’, zegt Janssens. ‘Wij willen klanten alleen de allerbeste voorstellen aanbieden. Hoort daar tv bij, dan kan ik aankloppen bij zender ONS van Just Media Group. Andersom krijgt ONS de kans hun programma’s in onze bladen te plaatsen. Programma’s waaraan vaak ook weer een sponsor gekoppeld is, waardoor bijvoorbeeld een Coca-Cola ook weer in de bladen terecht komt. Een drietrapsraket.’
Door de commerciële samenwerking met andere uitgevers zijn er nu onder meer 33 tijdschrifttitels in het portfolio.
Vorige maand kondigde Audax de samenwerking aan met Peter Contant, uitgever van de glossy Gooisch..als lifestyle. In juni werd de commerciële samenwerking met Pijper Media bekend en met Just Media Group, uitgever van entertainment: content, films, tv-programma’s en de tv-zender ONS, voorheen Nostalgienet.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!