'Bezorgd wanneer het jou uitkomt', 'Bezorgd tot in de keuken of kantine', en 'Betalen op rekening, of met PIN', dat zijn de drie argumenten waarmee Albert Heijn de 'nieuwe' bezorgservice 'Albert Heijn op het Werk' lanceert.
Albert Heijn zegt dat het een goed idee is om werknemers weer samen aan de lunchtafel krijgen. Het baseert zich daarbij op een onderzoek dat het liet uitvoeren onder 1000 bedrijven. Bedrijven die naam en contactgegevens achterlaten, krijgen toegang tot het onderzoek. (Albert Heijn: 'We gebruiken je gegevens om je te benaderen. We bewaren je gegevens maximaal een jaar.')
Een goed idee dus, en daarom helpt Albert Heijn werkgevers hierbij graag met een handige bezorgservice voor op het werk. Albert Heijn: 'Niet alleen een gezonde lunch kan bijdragen aan de werkprestaties, ook door samen te eten worden we productiever, vindt 54% van de respondenten.
Daarnaast bevordert een lunch in gezelschap van collega’s de werksfeer en onderlinge verbondenheid volgens 70%. Toch eet slechts 48% van ons daadwerkelijk samen op het werk.' Meer weetjes uit het onderzoek in bijgaande infographics.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!