Kodde maakt sinds 2012 deel uit van het bestuur van Dutch Digital Agencies (DDA). Hij neemt het stokje over van Paul Manuel (TamTam), die sinds 2010 voorzitter was. Onder zijn voorzitterschap is de branchevereniging sterk gegroeid en zichtbaar geworden. Na een termijn van 5 jaar is het gebruikelijk binnen DDA de voorzittersstoel te wisselen.
Als oprichter en algemeen directeur van Mirabeau heeft Adjan veel ervaring met internationalisering en groei. Deze kennis hoopt hij ook in te kunnen zetten voor DDA. Hij zal zich focussen op belangenbehartiging en internationalisering.
'Digitaal is een hot topic in veel bedrijven, dat bewijst de relevantie van de bureaus en daarmee van DDA,' zegt Adjan Kodde. ‘Het is een energieke club van gamechangers die door meer zichtbaarheid en verbinding het verschil maken. We willen blijven vernieuwen, verjongen en meer activiteiten ontplooien. Door nauwere samenwerkingsverbanden aan te gaan zullen we de digitale industrie naar een zichtbaar en hoger plan trekken.'
Als managing director van Estate focust Alex Otten zich op het uitbouwen, zichtbaar maken en optimaliseren van zijn organisatie. Binnen DDA komt hier ook het accent te liggen. 'Door te kijken waar we zaken kunnen bundelen, kunnen we veel meer bereiken dan als individuele bedrijven. Ik zet me graag in om een actieve bijdrage te leveren aan DDA, zodat we als opdrachtnemers en werkgevers nog verder kunnen ontwikkelen.'
Het DDA-bestuur bestaat verder uit Paul Hinze (Digital United), Hans Maltha (Burst-Digital) en Vincent Luyendijk (IN10). Annemieke Deering en Annemiek van Kinderen zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding.
In de gedrukte Adformatie die deze week verschijnt, brengen we een interview met de nieuwe DDA voorzitter.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!