De kijkersactie, die RTL Nederland op 12 augustus startte ter introductie van de drie stations RTL 4, 5 en 7, blijkt het goed te doen. In de eerste zes dagen van de actie heeft de actiesite rtl457.nl ruim drie en een half miljoen pageviews gerealiseerd.
Het gemiddelde aantal pageviews bereikte donderdag een dagrecord van 700.000 stuks. Consumenten vulden in diezelfde periode op de site een half miljoen kanskaarten in.
RTL heeft meer dan 30 miljoen kanskaarten gedrukt, die wekelijks garant staan voor '457' prijzen, zoals reizen, scooters, weekendjes weg, ballonvaarten, horloges en dvd's.
De hoofdprijs aan het eind van de actieperiode is een vakantiehuis van drie ton, en RTL geeft drie Mitsubishi's weg aan oplettende kijkers van RTL 4, 5 en 7. Dat is ook het doel van de actie: kijkers trekken naar de nieuwe programmering.
De kaarten zijn tot en met 9 september te vinden in ondermeer de Telegraaf, Voetbal International, Libelle, in de omroepbladen, en bij verschillende
distributiepunten (Total, Free Record Shop, The Music Store, Blokker en bij de ECI).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!