Hans Wilmink werkte sinds 2007 als interim-en veranderingsmanager voor KPN, Bruna en Telfort en daarvoor aan bureauzijde bij FHV BBDO en, als managing director, bij Benjamens, Van Doorn-Euro RSCG. Na zijn bureautijd was hij marketing- en communicatieverantwoordelijk bij Dirk van den Broek, Dirx en DirckIII.
Wilmink miste het teamwerk, zegt hij: 'En als dan binnen Brand & Business Architects een dergelijke mix van expertise en ervaring bij elkaar komt, dan wil ik daar graag bij zijn.' Veelbelovend voegt hij eraan toe: 'Ik denk dat er in Vreeland spannende dingen staan te gebeuren.'
Wilmink gaat zich binnen B&BA primair richten op merkmanagement en de daarbij horende processen. Ook zal hij zich bezig blijven houden met zogenoemde Brandaris-sessies: een vorm van veranderingsmanagement.
Fred Moolhuijsen, partner B&BA, toont zich verheugt met de komst van Wilmink, die 'een zee aan ervaring aan bureau- en opdrachtgeverszijde' meebrengt en tot voor kort nog 'direct aan de knoppen van mooie merken zat'. Wilmink zal ook de B&BA-workshops voor adverteerders onder zijn hoede nemen en uitbouwen.
B&BA wordt gevormd door Moolhuijsen, Rob Benjamens, Walter van der Mee, Ronald Voorn, Vincent Mispelblom Beyer, Nicolette Kalkman en nu dus Hans Wilmink.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!