Olm hoopt met zijn goedkope doordrinkbier op een vaste plek in de Nederlandse horeca, en biedt nu ook flesbier aan slijterijen en buitenlandse supermarkten. Wat denkt u, top of flop?
Het jonge biermerk Olm probeert vooral bij cafebazen en studentenhuizen naar binnen te komen. 'Want studenten zijn de bierdrinkers van nu en de beslissers van de toekomst' aldus Olm-directeur Marc Schneider.
Olm ontwikkelt ook flesbier voor de horecagroothandel en slijters. Schneider: 'De Nederlandse slijters hebben veel klanten verloren aan de supermarkten, wij bieden hen een biertje dat betaalbaar is en tegenwicht kan bieden aan de grotere merken.' Verkoop via Nederlandse supermarkten is geen optie, maar Schneider richt zich wel op het buitenlands. 'Nederlands bier staat goed bekend over de grenzen, ik denk dat OLM van die goede naam kan profiteren.
Lees meer over de marketing van Olm op www.marketing-online.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!