Kan een gezonde halfvolle kaas net zo lekker zijn als een gewone kaas? Edwin van der Sar en zijn dochter zijn al overtuigd. Nu de rest van Nederland nog. Milner tourt heel Nederland door, zodat consumenten zelf kunnen proeven. Op tv is te zien we waar de tour zich in Nederland bevindt en op de website Milner.nl wordt de stand bijgehouden.
Credits:
Bureaus : TV concept: Alfred International / Activatie concept: Being There
Account Director: Manon Das, Anita la Fors
Concept : Michiel Neefjes & Aad Kuijper & Bart Heijboer
Art Director: Michiel Neefjes
Copywriter: Bart Heijboer, Aad Kuijper
RTV Producer: Sophie van Pelt
Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee Films
Regisseur: Hans Jonkers
Producer: Barbra Pronk
Lighting cameraman/D.O.P: Rutger Storm
Editor: Martin Heijgelaar
Postproductie: Postoffice
Animatie: PlusOne Amsterdam
Soundstudio : Kaiser Sound, Marco Baay
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!