Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, reclame, marketing-communicatiebranche. Koffiedik Kijken gaat over de toekomst voorspellen: Hoe kunnen wij ons vakgebied naar een hoger plan tillen? Welke uitdagingen zijn er anno 2018? Wat kunnen wij komend jaar verwachten? Wat brengt de digitale revolutie? Op welke manier verdedigen wij de diversiteit en beschermen wij de creativiteit?
De sprekers Erik Hensel (Lifehunters), Kerrie Finch (Finchfactor) en Dave Frauenfelder (VodafoneZiggo) geven hun voorspellingen voor het komende jaar. Daarnaast wordt de Adformatie100 bekendgemaakt, de lijst met de 100 ‘onmisbare’ professionals in het vak. Natuurlijk wordt ook het ‘Gouden Koffiekopje’ uitgereikt aan de winnaar van de beste voorspellingen van de vorige editie van Koffiedik kijken.
Dus zet snel donderdag 11 januari 2018 in je agenda!
www.koffiedikkijken.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!