Hij zegt dat er al maanden met de marketingmanagers van de verschillende formules wordt gesproken om de database ook onder de Konmar-formule te laten werken. Laurus kondigde onlangs aan dat er van alle bestaande formules slechts één overblijft en dat Super de Boer, Lekker& Laag, Nieuwe Weme, Groenwoudt en Edah opgaan in Konmar. Basismarkt, Spar en Pet’s Place worden verkocht. Met de Konmar-formule wil Laurus de concurrentie zoeken met Albert Heijn. Brugman meldt dat de op maat gesneden aanbiedingen van Edah zeer goed werken en dat 80 procent van de Edah-klanten gebruik maakt van de Edah Card. Brugman zegt dat recentelijk ook geëxperimenteerd is met het verzenden van direct e-mail onder 2000 geselecteerde huishoudens. Tot nu toe kregen de card-houders van Edah hun aanbiedingen door in de winkel de chipcard in zuilen te steken. "De resultaten van direct e-mail waren opmerkelijk goed", zegt Brugman. "Het werkt beter en is veel goedkoper dan direct mail."
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!