Iedereen kent het spreekwoord dat één foto meer zegt dan duizend woorden. Tijdens Visual Marketing in 1 Day draait het om de impact van visuals & video op je eigen online distributiekanalen, en op social media platformen, zoals YouTube, Pinterest en Instagram. Kom naar deze dag vol inspirerende keynotes, break-out sessies en praktische stand-up sessies zodat je weer helemaal bij bent!
Sprekers 2019
• Stacey Bocknek - Expansion Manager bij Pinterest To pin or not to pin, that's the question! |
• Jan Bakker - communicatiestrateeg bij Sanquin #myfirstblood - the story |
• Arno Meijerink - Founder of IM Lounge YouTube case - VanMoof |
• Eelco Kingma - oprichter DYTG De impact van YouTube op generatie Z |
• Rolien van der Leeuw - ass. art director bij vtwonen Inspiratie = Instagram |
• Marlof Kokke - Social media manager bij TOTO #KoningTOTO |
Danny Oosterveer - data-bedreven marketeer bij Burgers' Zoo Het engagement verhogen met Instagram, hoe pak je dit aan? |
• Kirsten Jassies - Content strateeg en auteur Instaproof Instagramtrends 2019 |
#vmday19
Voor iedereen die zakelijk meer wil weten over het inzetten van (bewegend) beeld voor zijn of haar bedrijf en de spelregels van succesvolle platformen zoals Instagram, Pinterest en Snapchat.
Dynamisch
Deze dag vindt plaats in een actieve setting met inspirerende keynote sprekers, break-out sessies met vakgenoten en praktische stand-up sessies tijdens de lunch.
The Day After
Na deze dag kun je zelf aan de slag binnen je eigen bedrijf met ‘visuals & video’, omdat je weer up-to-date bent met de laatste ontwikkelingen & trends, heb je inzicht in de ‘best practises’ van andere organisaties en hoe je ‘owned, paid & earned media’ kunt inzetten en laten samenwerken.
Meld je aan met korting!
Als kennispartner mag Beeckestijn je een korting aanbieden van €50 op de toegangsprijs. Meld je aan met code BBSVME50. Klik hier om je aan te melden »
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!