De Telefoongids is hoofdsponsor van televisieprogramma Het Blok. In dit klusprogramma van NET 5, dat voor de tweede maal uitgezonden wordt, hebben vier stellen elf weken de tijd om een compleet Amsterdams appartement te verbouwen en in te richten.
De sponsorovereenkomst tussen de gids en SBS Broadcasting houdt in dat de klussers tijdens hun verblijf in Het Blok van alle producten van De Telefoongids gebruik gaan maken.
Daarnaast tonen billboards over Het Blok het logo van De Telefoongids en programmeert de sponsor commercials rondom de uitzendingen. Met een memory-spel op www.detelefoongids.nl zijn bovendien speciale prijzen te winnen, waaronder producten die de deelnemers ook kopen.
'Verbouwen is een klus waarvoor je veel bedrijven nodig hebt', zegt Susan Duinhoven, Marketing Directeur en COO van De Telefoongids. 'Denk daarbij aan een aannemer, loodgieter, bouwmarkt etcetera. De nummers en adresgegevens van deze bedrijven en de route erheen kun je snel vinden in De Telefoongids. Juist het praktische gebruik van onze producten tijdens zo'n monsterklus en de verwachte hoge kijkcijfers, zijn voor ons de redenen om te sponsoren.'
'De Telefoongids is verzekerd van de nodige aandacht', zegt Simone Mahn, Persvoorlichter NET 5 bij SBS Broadcasting. 'Het programma trok in 2004 gemiddeld 1,2 miljoen kijkers per aflevering. We verwachten dit aantal in het nieuwe seizoen minimaal te evenaren.'
SBS Broadcasting heeft ook overeenkomsten gesloten met Postbank en NUON.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!