Nutricia Danone stelt in de winnende case de moeder centraal en volgt haar over alle kanalen heen.
Juryvoorzitter Kees Groenewoud: ‘Bij de case van Nutricia Danone geldt dat alle activiteiten die men heeft uitgevoerd zichtbaar en voor de klant merkbaar bij hebben gedragen aan het realiseren van de gekozen strategie. Bovendien is de doorvertaling naar marketingprocessen en marketingcommunicatie heel consistent en indrukwekkend. Zo krijgt een nieuwe moeder de juiste content die past bij de vragen die ze heeft. Nutricia heeft rekening gehouden met de complexiteit van datagedreven ondernemen en hoewel de organisatie zelf aangeeft nog niet op alle vlakken te kunnen spreken van rendementsmeting, zijn alle inspanningen er op gericht de eConnect strategie uit te rollen tot een volwaardig business kanaal, naast de gelinkte e-commerce mogelijkheden die er al zijn.’
Andere genomineerden waren Ziggo, Nationale Nederlanden, De Goede Doelen Loterij, MoneYou en Robeco. Alle cases zijn vanaf donderdag 20 november te bekijken op de website van DDMA.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!