Mediaxplain* wint pitch College voor de Rechten van de Mens

Het mediabureau rolt zowel concept als mediastrategie uit

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na een verkenningsronde en een inhoudelijke beoordeling van gepitchte concepten van meerdere bureaus, ging de keuze van het College uit naar de creatieve- en mediastrategie van Mediaxplain*.

De najaarscampagne van  richt zich op vier verschillende situaties waar in Nederland discriminatie nog vaak voorkomt. Dit najaar roept het College actief op om discriminatie te melden. Daarbij ligt de focus op het wegnemen van eventuele barrières die maken dat mensen discriminatie niet melden. Mediaxplain* ontwikkelende daarvoor een campagneconcept dat interactie laagdrempelig maakt en specifieke groepen attendeert op situaties waarin discriminatie nog vaak voorkomt.

&;Voor het College is sterke doelgroepgerichte communicatie van groot belang&;, stelt Marysha Molthoff, Communicatieadviseur bij het College voor de Rechten van de Mens. &;Mediaxplain* heeft een campagneconcept weten te ontwikkelen dat een breed scala aan doelgroepen bereikt. Bovendien is Mediaxplain* sterk in het vertalen van het concept naar een doeltreffende mediastrategie. Dit geeft ons het vertrouwen zichtbaar te zijn op diverse digitale platformen en op plekken waar mensen komen op de wie de campagne zich richt.&;

Eerder dit jaar won Mediaxplain* al de accounts van het , , Clementoni en Open Mobile.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie