Door het eigen dataplatform Vision te koppelen aan DMA Connect voorziet Mediascience in doelgroep gerichte inkoop van kwaliteitsvertoningen. Het digitaal marketingbureau is de eerste die deze door DMA Institute (onderdeel van de E2Mediagroep) ontwikkelde oplossing heeft geïntegreerd.
DMA Connect faciliteert het pre-bidding proces op basis van zichtbaarheid van online advertising onder een specifieke online doelgroep. De adverteerder kan daarbij sturen op zes demografische kenmerken: geslacht, leeftijd, samenstelling huishouding, werksituatie, inkomen en opleiding.
Door DMA Connect te integreren in programmatic buying is Mediasciene in staat om pas te bieden op ad-posities als deze aantoonbaar de beste zichtbaarheid leveren èn bij de gewenste doelgroep landt. Het eigen dataplatform Vision voorziet in reporting in de effecten van deze geautomatiseerde vorm van 'cherry-picking'.
Marcel Vogels, ceo DMA Institute: 'Overal ter wereld leeft het probleem van inefficiency; impressies die niet of nauwelijks in beeld komen, impressies die niet bij de juiste doelgroep belanden en impressies door non-human traffic. DMA Connect pakt dit probleem aan door te sturen op online zichtbaarheid onder echte mensen en effect.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!