Vanaf 14.00 uur staan de presentaties van Mars en Incentro centraal. Catrien d’Ancona is category director van Mars. Een bedrijf dat al jarenlang haar marketingbeleid stoelt op de wetmatigheden uit de onderzoeken van het Ehrenberg-Bass Institute (het thuisfront van Byron Sharp). Zij vertelt hoe dat werkt en wat het oplevert. Met ook een inkijkje in de huidige spraakmakende campagne van Twix.
Vervolgens deelt Paul Baan, directeur van Incentro (een innovatieve digitale dienstverlener) hoe hij volgens de principes van Byron Sharp zijn bedrijf onder de aandacht brengt en laat groeien. Waar zijn die radiocommercials van Incentro nou goed voor?
We sluiten om 16.00 uur af met een borrel, waarbij ook de gelegenheid bestaat om te zien hoe wij als Blauw merken helpen om de HBG-principes toe te passen.
Het event is gratis, maar voor no-shows rekenen wij 100 euro dat wij doneren aan een goed doel. Wil je er ook bij zijn op 18 januari? Neem dan contact op met Caroline Nevens via Caroline.nevens@blauw.com of 010-4000948
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!