Beeckestijn nodigt je graag uit op woensdagmiddag 13 december 2017 voor een clinic over het Content Marketing Canvas Model. Dit gloednieuwe content marketing instrument is een belangrijk onderdeel van het nieuwste content marketingboek: ‘Content! Zuurstof voor je klanten’, geschreven door Antal de Waij.
Inhoud clinic
Antal neemt je mee op reis door het Content Marketing Canvas Model. Hij helpt je op deze manier een contentstrategie uit te werken waarmee je de volgende dag al aan de slag kan.Programma
15:00 uur Welkom en introductie door Egbert Jan van Bel (auteur, docent)15:05 uur Start Clinic Content Marketing Canvas door Antal de Waij
16:30 uur Pauze
16.45 uur Vervolg Clinic Content Marketing Canvas door Antal de Waij
18.00 uur Einde Clinic start borrel met hapjes
18.15 uur Korte boekpresentatie ‘Content! Zuurstof voor je klanten’
18.30 uur Overhandiging 1e exemplaar door Hans Molenaar, voorzitter PIM en directeur Beeckestijn Business School en Ina Boer, uitgever Van Duuren Management
19.00 uur Einde
Over de spreker
Antal de Waij heeft vrijwel zijn hele loopbaan gewerkt op het snijvlak van de oude en digitale economie. Hij deed ervaring op bij diverse multinationale internetbedrijven als eindverantwoordelijk voor marketing. Tegenwoordig helpt hij organisaties met digitale strategie en content marketing via zijn toonaangevende bureau Engagement Media.
Antal helpt bedrijven thoughleader te worden en leads te genereren. Daarvoor gebruikt hij zijn ervaring als Digitaal Strateeg, Contentmarketing en ontwikkelt hij Communities. Hij weet haarfijn het kaf van het koren van digitale ontwikkelingen te scheiden en is in staat ingewikkelde zaken zodanig uit te leggen dat dit in de praktijk toepasbaar is.
Tevens doceert hij Digitale strategie, Social Business en Contentmarketing bij Beeckestijn Business School en publiceert hij regelmatig bij diverse marketingblogs en is hij een veel gevraagd spreker op congressen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!