Goud Uberconnected breidt uit met Brand Shopper Marketing

Klanten kunnen beter worden bediend tot en met de winkelvloer.

Activatie Loop
Met ingang van 24 april start Goud Uberconnected de nieuwe unit Goud Ubercommerce. Deze unit richt zich specifiek op Brand Shopper Marketing en deze staat onder leiding van partner Charles Borremans en creatief strateeg Willem-Paul Logman. Borremans zegt dat bij Goud Uberconnected het startpunt altijd denken vanuit het merk is. '

Hierbij maken we gebruik van onze ‘Activatie Loop’, waarin campagne, sociale conversatie en content voortdurend op elkaar inwerken in het conversieproces. Door aan deze elementen de discipline commerce toe te voegen, wordt the road to buy nog beter geplaveid en helpen we daadwerkelijk van shoppers buyers te maken.’

Brand awareness en activatie
‘In de afgelopen tien jaar ben ik zeer betrokken geweest bij activaties die op straat, beurzen en in de winkel plaatsvonden’, zegt Logman. ‘Het viel mij op, dat er bij dit soort activaties over het algemeen weinig aandacht was voor het merk. Er is een sterke focus op de executie. Onze ambitie is om merkactivatiecampagnes compleet door te vertalen naar de winkel of naar de weg ernaartoe, maar dan altijd binnen het kader van het merk. Brand awareness en activatie in één. Dat noemen wij Brand Shopper Marketing.’

‘Nog te vaak zie je, dat goede campagnes blijven steken in het grijze gebied tussen marketing en sales’, voegt Borremans toe. ‘Wij willen daartussen de verbindende factor zijn. Alles moet gericht zijn op het concreet realiseren van de return on investment van onze klanten.’ Logman: ‘Omdat we opereren vanuit het Olympisch Stadion, gebruiken we voor de dienstverlening van Goud Ubercommerce graag de metafoor van het voetbal. Wij zijn enorm resultaatgericht. Dus niks above of below the line. Voor ons geldt maar één ding: over de lijn.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie