Contentmarketingbureau Yune heeft begin dit jaar zes nieuwe klanten binnengehaald. Akzo Nobel (Flexa, Cetabever en Sikkens) Nikon, Randstad, Mora, Eyewish en Pearle kozen Yune voor hun social- en contentactiviteiten.
‘Een verklaring? We merken dat klanten tegenwoordig niet meer naar louter een social bureau of video producent op zoek zijn, maar naar een nieuw soort bureau: een contentmarketingbureau’, zegt Rogier Cornelisse, creatief directeur bij Yune.
De afgelopen maanden heeft Steam diverse nieuwe opdrachtgevers aan haar klantenlijst toegevoegd. Zo brachten onder andere Achmea en PostNL hun arbeidsmarktcommunicatie hier onder. Voor Achmea wordt gewerkt aan de versterking van het Employer Brand en de ontwikkeling van enkele doelgroepcampagnes. Ook PostNL koos na een brede oriëntatiefase voor Steam in Amsterdam. Onder andere voor de ontwikkeling van wervingscampagnes voor postbezorgers en hoger opgeleiden.
Online boekwinkel ECI kiest Happy Leads en Happy Idiots als partner voor de ontwikkeling en uitvoering van hun online marketingstrategie. Gezamenlijk wordt gekeken naar nieuwe mogelijkheden op het gebied van leadgeneratie en optimalisatie van zoekmachinemarketing. Ook wil ECI het bestelproces optimaliseren en moeten stappen worden gezet op het gebied van website- en conversieoptimalisatie.
Online Marketing Amsterdam (OMA) heeft AMC Networks als nieuwe klant en is direct begonnen met de online mediacampagne van de serie Fear the Walking Dead. Deze serie – een prequal spin-off van het wereldwijde succesreeks The Walking Dead, - is op maandag 29 februari begonnen. Met impact uitingen als wallpaper videos en autoNative- en inNative uitingen wil OMA deze nieuwe serie AMC Network op de kaart zetten in de Benelux. Deze campagne wordt met PVPR worden ondersteund met online PR. Online Marketing Amsterdam verzorgt daarnaast de sociale media-activiteiten voor de zender.
Kledingketen Jeans Centre kiest voor de samenwerking met Fama Volat. Jeans Centre heeft de Eindhovense vestiging van Fama Volat gevraagd op strategisch en creatief niveau mee te denken en werken aan de algehele merkpositionering van het merk.
De milieuvriendelijke onderhoudsmerken method en Ecover brengen hun pr-activiteiten onder bij Blyde. Het bureau is vanaf heden verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de pr-strategie, voor beide merken in zowel Nederland als België.
Opleider NHA heeft na een creatieve pitch gekozen voor Zandbeek. Aan de pitch deden drie bureaus mee. De NHA bestaat ruim 80 jaar en biedt zo’n 500 erkende opleidingen en cursussen aan. De organisatie is opgericht door een onderwijzer, die het onderwijs betaalbaar en bereikbaar wilde maken voor iedereen. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld, dat is de missie van de NHA. Samen met Zandbeek werkt de NHA momenteel aan een nieuwe merkidentiteit en campagne die wordt uitgerold in Nederland, Duitsland, België en de Nederlandse Antillen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!