Dolly van den Akker business unit director MPG

Bij de contentmarketingspecialist gaat ze werken voor Aholdmerken: Allerhande, Etos, Gall & Gall en AH to go.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ze neemt hierbij de managementtaken over van Irpa Allard, die als zelfstandige verder gaat. Wel blijft Allard Richard de Booij ondersteunen bij de internationale groei van het Amstelveense bureau. 

Dolly van den Akker was tot de zomer werkzaam als brand director Glossies & Entertainment bij Sanoma. Ze werkte er zes jaar.

Over MPG zegt Van den Akker: &;MPG is al jaren een gevestigde naam in Nederland als het gaat om contentmarketing. Het bureau heeft met het Allerhande contentplatform internationaal dé succescase neergezet in het gebruik van scalable content. Ik kijk er enorm naar uit om voor de Ahold accounts met het MPG. team en samen met onze klanten blijvend het verschil te maken in content marketing. Dat doen we onder andere door continu te kijken hoe we de ontwikkelingen van morgen het liefst vandaag al door kunnen voeren. De komende periode ga ik mij focussen op de verdere groei van MPG. door interne processen te optimaliseren, de zichtbaarheid in de markt te vergroten en de strategische kennis van onze omnichannel & strategische content marketing te verbreden.‘

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie