Premium

Dit krijg je als je één letter weghaalt uit tijdschrifttitels

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vorige week werd gelanceerd, één letter minder dan het vroegere . Maar wat krijg je als je bij andere titels één letter weghaalt? Wordt het bladenlandschap daar interessanter van?

 

Deze titel laat zien dat saté ook best gezond kan zijn. En als dat niet geloofwaardig is? Misschien iets met fitness-oefeningen voor als je teveel saté gegeten hebt.  

 

Hier is maar één hoofdredacteur denkbaar: Martin Gaus. Hij belicht in deze niche niche titel alles wat te maken heeft met mannetjeshonden. Niet voor eigenaren van een teefje dus.

 

Je weet toch hoe kunstzinnig roddelen kan zijn?

 

Omdat je je kippen niet in een afdragertje laat rondscharrelen.

 

Informatie-overload? Nee hoor, niet bij 10 Woonideeën. Minder werk om te maken ook, dus alleen maar voordelen.

 

Deze nieuwe titel is heus niet bedoeld om mislukte bondscoaches of Johan Derksen af te zeiken. De winter komt eraan en dan gaan we de vogels weer bijvoeren. Een blad boordevol inspiratie!

 

Deze toetreder op de markt van vakbladen voor incassodeurwaarders pakt het gewoon op een meer wulpse manier aan dan andere titels in die hoek.

 

Je hebt goede geheimen, belangrijke, mooie en amoureuze geheimen. Maar daar gaat dit blad niet over.

 

Een verre achternicht uit de De Mol-dynastie bleek geïnspireerd te zijn door Linda.

 

Dit is misschien wel een verbetering ten opzichte van Flair, omdat het een knipoog is naar flirten. En flirten, wie wil dat nou niet?

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie