Joss werkt al sinds 2013 bij DDB & Tribal Amsterdam als Senior Art Director. Samen met Holzapfel is hij verantwoordelijk voor wereldwijde campagnes als #ChampionTheMatch voor Heineken International. Daarnaast heeft hij voor klanten gewerkt als McDonald’s, Adidas, KLM en TomTom.
Voor DDB & Tribal Amsterdam deed Joss ervaring op bij DDB Sydney en GPY&R Melbourne. Daar heeft hij aan veel bekroonde cases gewerkt, die onder andere in de prijzen vielen bij de Cannes Lions, Eurobest, AWARD en Effies.
'Ik werk nu meer dan vier jaar in het DDB-netwerk en heb altijd het werk van het Amsterdamse bureau bewonderd' vertelt Joss trots. 'Om nu toe te treden tot de leiding is ontzettend leuk. Als je kijkt naar onze expertises vullen Bram en ik elkaar goed aan. We streven er naar om onze klanten te helpen in het navigeren door het snel veranderende communicatielandschap.'
Joris Kuijpers, executive creative director van DDB & Tribal Amsterdam, voegt daaraantoe: 'In de jaren dat Stephen bij ons bureau heeft gewerkt heeft hij laten zien dat hij een bijzonder getalenteerd creatief is. Samen met Bram zal hij onze positie in het maken van wereldwijd uitzonderlijk werk versterken.'
De aanstelling van het creatieve duo is voorgegaan door de eerdere aankondiging van de komst van creative directors Ed van Bennekom en Jasper Diks. Het creatieve team, dat overstapt van N=5, zal vanaf 16 november bij DDB & Tribal Amsterdam in dienst treden.