Kekke actie van FBTO

Eindelijk een nieuw woord voor pimpen. Dat het concept van het jezelf eigen maken van producten toch niet helemaal zóóóó 2005 is, blijkt wel uit de vele voorbeelden die we ook dit jaar nog de revue hebben zien passeren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

FBTO lanceerde begin deze maand de , maar wist er nog niet heel veel aandacht mee te trekken. Tot deze week bij veel mensen de 'Kek je koffer'-folder in de bus viel.

Het idee erachter vind ik op zich wel leuk. Als je gaat vliegen is het altijd maar de vraag of je op de lopende band je koffer wel herkent. KLM sprong hier al op in door iedereen z'n eigen te laten ontwerpen, FBTO zet mensen nu aan om heel de koffer op te leuken.

De opzet is echter niet heel origineel. Maak je eigen ontwerp, upload hem via de site en laat al je vrienden op jouw ontwerp stemmen. Ben je niet zo handig met internet of echt creatief, dan kun je ook je eigen koffer opleuken en een foto ervan inzenden. De website doet erg aan de denken, maar is wel mooi vormgegeven. Ook de add-ons zijn erg grappig. Ik denk het werk van , dat al meer voor FBTO deed.

Toch jammer dat je met 'kek' alleen grammaticaal gezien niet zoveel kan. Kon je iets 'pimpen' bij een 'Pimp je..'-actie. Verder dan 'kek je..' en 'kek maken' komt FBTO niet en worden werkwoorden als optuigen en versieren er nog gewoon naast gebruikt.

Dit keer wel gehele creatieve vrijheid; alles lijkt dan ook te mogen. Ben dan ook erg benieuwd hoe de "Molblog de Kekste" koffer het gaat doen ;-)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie