Hoe zorg je er als marketeer voor dat de consument duurzame keuzes maakt? Muriel Arts en Durk Bosma leggen je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School uit hoe je helder inzicht kunt krijgen in de consument én een duurzame strategie kunt ontwikkelen.
Datum: 22 december
Tijd: 14:00 - 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens deze clinic worden de volgende vragen beantwoord:
- Waarom is duurzame marketing anders dan reguliere marketing?
- Hoe zet je de consument centraal als spil van duurzame marketing?
- Welke persona’s zijn er als we kijken naar duurzaamheid?
- Welk gereedschap heb je om gedrag te beïnvloeden?
- Hoe vertaal je de duurzaamheidsdoelstelling van je organisatie naar concrete marketingactiviteiten met impact?
Voor wie?
De clinic is interessant voor marketeers, insights managers, duurzaamheidsmanagers en beleidsmakers voor wie duurzaamheid een steeds belangrijker onderdeel van hun takenpakket is.
Over de sprekers
Muriel Arts
Muriel Arts is oprichter en CEO van IMPACTING Today, business & brands for a better tomorrow. Muriel begon haar carrière bij Unilever waar ze 15 jaar werkte in diverse functies in de wereld in commercie, marketing, merken en innovatie. Vervolgens was ze bij verschillende organisaties CMO, bij Grolsch, Talpa en KPN. Bij de laatste was ze ook CSO. De Triple Win aanpak: impact voor bedrijf, klant ėn planeet & maatschappij is het tastbaar resultaat van 8 jaar onderzoek.
Durk Bosma
Durk Bosma is, behalve kerndocent bij Beeckestijn, oprichter van het Future of Food Institute. Zijn vakgebied is marktonderzoek en hij heeft zich gespecialiseerd in duurzame voeding. Met zijn Future of Food Institute biedt hij marketeers onmisbaar inzicht in de beweegredenen en barrières van de verduurzamende consument.
Gratis aanmelden
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!