Code D’Azur heeft David Vogel aangesteld als executive director experience design. Vogel is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van ‘experience design’ als duidelijke propositie in de markt. Daarnaast gaat hij zich bezighouden met de verdere internationalisering en groei van het digital brand & experience bureau.
Vogel brengt ruim twintig jaar ervaring in de creatieve industrie met zich mee. Hij was werkzaam voor grote merken in verschillende sectoren. De afgelopen zeven jaar was hij executive director experience design (Europe) bij AKQA en adviseerde hij merken over CX en innovatiestrategie. Daarvoor werkte hij onder meer bij Tribal DDB en was hij betrokken bij de beginfase van bol.com als visual & interaction designer.
Nik Nieuwenhuijs, mede-oprichter en ceo: 'David heeft de afgelopen jaren op absoluut topniveau gewerkt op het snijvlak van CX en innovatie. De internationale ervaring en kennis die David meebrengt, maakt hem een perfecte sparringpartner voor onze klanten en hun gerelateerde ambities en uitdagingen rondom CX.'
David Vogel noemt Code D’Azur een bureau met een behoorlijke footprint en goede reputatie op het gebied van technologie en creativiteit. 'Het is een van de weinige bureaus in Nederland die echt in staat zijn om bedrijven wendbaar te houden en actief te laten inspelen op de veranderende markt, die in hoge mate bepaald wordt door de consument.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!