Centraal Beheer laat kijkers de volgende commercial bedenken

Het is de langstlopende campagne van Nederland, maar kennelijk zijn de ideeën op, want nu moet het publiek de volgende Even Apeldoorn Bellen-commercial maar zelf verzinnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Achmea roept consumenten op om hun ideeën voor een nieuwe Even Apeldoorn Bellen-commercial op te sturen.
Vanaf deze week tot 17 juli kan iedereen inzenden. Aanleiding voor de oproep is, volgens directeur concern marketing & communicatie Centraal Beheer Achmea, het 20-jarig jubileum van de campagne.

Achmea gaat het leukste idee ook daadwerkelijk uitvoeren en uitzenden in oktober. Met als doel: inzending voor de Gouden Loeki 2005.
Het idee kan gedeponeerd worden in de digitale brievenbus op www.centraalbeheer.nl.
Een jury beoordeelt de inzendingen vervolgens.

Vorig jaar won de Centraal Beer-film 'Leeuw' nog een Gouden Loeki en in 2001 de film 'Rio'.

Om de amateur reclame-makers een beetje te helpen heeft Achmea een brochure gemaakt met nuttige tips. Zoals: zorg dat de kijker zich kan verplaatsen in de naderende ellende van de hoofdrolspeler. En: Zorg er voor dat de gevolgen zich laten raden.

Dat levert vast een doos vol ideeën op. Het volgende persbericht van Centraal Beheer laat zich dan ook al raden: ze hebben geen reclamebureau (DDB doet het nu) meer nodig.

Nu was de laatste commercial (zoektocht naar een boedha in de zee) ook al niet zo heel erg leuk meer.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie