Albert Heijn past toch verpakkingen aan

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een half jaar na de ruzie tussen en heeft Albert Heijn toch een aantal van zijn verpakkingen aangepast, waaronder die van zijn cholesterolverlagende margarine Bewust (die volgens Unilever gelijkenissen vertoonde met de verpakking van Becel).

Opvallend, want de rechtbank in Arnhem oordeelde eerder in april van dit jaar dat Unilever niet had weten hard te maken dat Albert Heijn met deze verpakkingen inbreuk maakte op de merkrechten van de multinational.

Vermoedelijk zijn de wijzigingen onderdeel van nieuw afspraken tussen de supermarkt en Unilever. Kortgeleden kwamen beide ondernemingen met een gezamenlijk persbericht naar buiten, waarin werd meegedeeld dat de vrede en dat hoger beroep van de baan was.
(bron: nieuwsbrief van )

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie