Voice is handig, maar 'Seeing is better' vindt Lenovo

SuperHeroes verzorgt introductiecampagne voor nieuwe voice assistant in de VS.

Voice assistants zijn in de VS al niet meer weg te denken; een slordige vijftig miljoen huishoudens hebben daar zo'n spraakgestuurd apparaat in gebruik. Super handig, maar soms is het toch echt makkelijker om een antwoord te zien in plaats van te horen. In een introductiecampagne van Lenovo's Smart Display - een oplossing die spraak combineert met beeld - laat SuperHeroes NYC/Amsterdam zien waarom #SeeingIsBetter.

In de campagne worden situaties getoond waarin een display van pas komt. Niet helemaal duidelijk wat je dochter bedoelt met unicorn hair? Kijk een YouTube tutorial. Even geen handen vrij om een recept te checken? Haal ‘m hands-free tevoorschijn. Voor de introductiecampagne werd een omvangrijke serie bite, snack en meal size content geschoten. De video’s zijn geregisseerd door Good Company’s Scott Cudmore.

Credits:

Bureau: SuperHeroes NYC/ Amsterdam
ECD: Rogier Vijverberg
Strategie: Jessica Perri
Copywriter: Elliot Stewart Franzen
Art Director: Ola Syse, Christina Ta
Motion graphics: Huy Nguyen
Client services: Rob Zuurbier, Ant da Silva
Agency producer: Kirsten Cave, Libby Paulson
Productie: Good Company
Regie: Scott Cudmore
Executive Producer: Ryan Heiferman
Producer: Stephen Holtzhauser
Head of Post Production: Ralph Miccio
Editor: Drew Horen
Post Producer: Andrew Illson

Klant: Archit Mardia, Ruth Ye Jiao, Marina Schaepelynck

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie