Kauwgommerk Sportlife presenteert een nieuw concept in de kauwgommarkt. Gebaseerd op drie productpijlers; focus, energie en herstel, wil het merk met de lancering van Sportlife Boost meer brengen dan de naar eigen zeggen ‘welbekende ongeëvenaarde frisheid’. Sportlife legt uit dat het functionele ingrediënten als vitamines toe heeft gevoegd aan de kauwgom. Volgens het merk, onderdeel van Cloetta Holland, is het een baanbrekende innovatie in de wereld van kauwgom. Sportlife luistert de introductie van Boost op met een een bijbehorende campagne, ontwikkeld door Indie.
Guru wijst de weg
In de nieuwe Sportlife Boost-campagne is een snowboarder te zien in een voor Sportlife-fans herkenbaar sneeuwlandschap. Nog voor de sporter doorheeft welke uitdagingen haar te wachten staan, verschijnt een Blauwe Guru, die haar de krachten geeft die ze nodig heeft: ‘Naabhi’, dat focus betekent, ‘Oorjah’, dat staat voor energie en ‘Ugrata’, ofwel herstel. Om de campagne af te maken is er een soundtrack van Mongoolse keelzangers toegevoegd.
Dit is de Sportlife Boost-commercial
Boost-campagne
De campagne wordt uitgerold op tv, met online video-inzet, social media-advertising, buitenreclame, PR en een samenwerking met sportinfluencers.
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!