Nu.nl lanceert de crossmediale campagne ‘Non-Stop-Nu’. In samenwerking met creatief strategisch partner Fitzroy heeft het medium een video gemaakt die laat zien hoe het platform op redactioneel- en productniveau is vernieuwd.
Het nieuwsplatform is aan met uitbreiden. Zo kwam onlangs NUjij terug, een functie waarmee lezers kunnen discussiëren en meepraten over het nieuws. NUuit, een platform over uitgaan. En een nieuwsapp. De campagne gaat over deze nieuwe initiatieven, zegt Miriam el Ghalbzouri, marketingmanager bij Nu.nl.
De video gaat enerzijds over de gepersonaliseerde app en anderzijds over de verschillende rubrieken, features en deals. 'Op verschillende gebieden is Nu.nl het platform aan het uitbouwen, waarvan NUjij en NUuit mooie voorbeelden zijn. De tijd is rijp om te starten met marketingcommunicatie richting onze lezers en adverteerders', aldus El Ghalbzouri.
Nu.nl is niet het enige nieuwsmedium dat aan het innoveren is en dit laat weten middels een video. Ook het Financieele Dagblad lanceerde onlangs een nieuwe campagne ter introductie van zijn vernieuwingen.
Credits
Bureau: Fitzroy
Productiemaatschappij: Circus Family
RTV: Inge Zoete
Sound: Massive Music
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!