Het Canadese Dorel Juvenile, tevens eigenaar van Maxi-Cosi en Bébé Confort, positoneert Quinny als hét fashion- en lifestylemerk onder de kinderwagens. Quinny richt zich wereldwijd op 'actieve ouders die samen met hun kinderen vol in het leven staan'. Het merk zoekt hierbij een digital first aanpak voor hun belangrijke markten in Europa, Azië, Latijns-Amerika en de Verenigde Staten.
Quinny staat aan de vooravond van een aangescherpte merkpositionering en de lancering van nieuwe producten die in de aanloop naar 2019 verschijnen. 'Om in de drukke kinderwagenmarkt op globaal niveau onderscheidend te zijn, gingen we op zoek naar een frisse kijk op haar online marketingcommunicatie. Die vonden we in de aanpak van SuperHeroes,' zegt Nina Rosenthal, Global Brand Experience Manager van Quinny en Maxi-Cosi.
De eerste campagne in de nieuwe stijl werd ontwikkeld voor de “Hubb”, de nieuwste kinderwagen van Quinny. De online videocampagne laat zien dat hoe bijzonder een eerste of tweede kindje in je leven ook is, je er met de Hubb helemaal klaar voor bent.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!