De Hartstichting vraagt in een nieuwe campagne aandacht voor het belang van toegankelijke en geregistreerde AED’s in de buurt.Eerder riep de Hartstichting Nederlanders in een campagne op om zich te registreren als vrijwilliger, wat volgens de NGO heeft geleid tot 170 duizend burgerhulpverleners.
De Hartstichting zegt in een toelichting: 'Dagelijks worden tientallen mensen in Nederland overvallen door een hartstilstand buiten het ziekenhuis. De meeste slachtoffers zijn op dat moment in of rondom hun woonhuis. Om binnen zes minuten te kunnen starten met reanimeren en de overlevingskans van iemand met een hartstilstand te vergroten, bouwen wij aan een landelijk netwerk van burgerhulpverleners en AED’s. In totaal zijn er minimaal 30 duizend AED’s nodig, 24/7 bereikbaar en geregistreerd bij het oproepsysteem.'
De commercial is vanaf 8 oktober online en op televisie te zien.
Credits
Opdrachtgever: de Hartstichting
Verantwoordelijk bij klant: David Verschoor, Ivar Schutte, Claudia Vollebregt
Bureau: Triple Double
Creatie: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt
Account: Ruud van der Knaap, Pim van Essen
PR-bureau: BijlPR
Online agency: We Are Blossom
Media agency: Initiative
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Boris Booij, Czar
First AD: Philip de Iongh
Producer: Lisa Scheffer, Czar
DOP: Thijmen Doornik
Editor: Teun Rietveld
Post Production: Hectic Electric
Grading: Hectic Electric
Audio/muziek: Juno Jimmink
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!