ADE en Desperados lossen ‘FOMO’ op door inspiratie tot juiste mindset

‘Je mist nooit iets als je de mindset hebt dat jouw dansvloer overal kan zijn.’

ADE x Desperados
ADE en Desperados

Amsterdam Dance Event (ADE) en - dit jaar - zijn officiële bierpartner Desperados lanceren in gezamenlijkheid de campagne Find Your Dancefloor (bureaus: Natwerk en Boomerang).

Een probleem dat zich volgens de campagnemakers tijdens ADE veel voorkomt, is de angst om iets te missen, ofwel ‘fear of missing out’; FOMO. ‘Er is zóveel te doen dat je van gekkigheid niet meer weet waar je heen moet. Het kan dan voelen alsof je van alles mist.’

Jouw dansvloer

De campagne is dan ook bedacht rondom de gedachte dat je eigenlijk nooit iets mist ‘als je de mindset hebt dat jouw dansvloer overal kan zijn’. Zie video hieronder.

DESPERADOS -- AMSTERDAM DANCE EVENT – FIND YOUR DANCEFLOOR

Detroit Swindle

Daarnaast publiceert ADE samen met Desperados tijdens het evenement bovendien voor de eerste keer dagelijks videocontent op social media met tips voor het dag-, en nachtprogramma. Op de openingsavond van Amsterdam Dance Event organiseert Desperados de kick-off party met DJ duo Detroit Swindle.

Promo

Het actie-element in de campagne is dat bij aankoop van een sixpack Desperados Original in de retail kans wordt gemaakt op een ADE partyweekend inclusief hotelovernachting.

Action Pack Desperados x ADE
Action Pack Desperados x ADE Heineken

Credits

Desperados Marketing: Etienne Bachellier, Frida Boeke

ADE Partnership & Brand activations manager: Gijs Matthee

Online video & event: Natwerk

Regie video: Folkert Verdoorn

Productie video: Cake Film

Grading: De Grot

Audio: Remko Keuter – Audioville

Muziek: Raven Tenner

Productie event: Natwerk

Bannering campagne: Boomerang Create/ Boomerang Motion

Abri campagne: Boomerang Create

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie