Amsterdam Dance Event (ADE) en - dit jaar - zijn officiële bierpartner Desperados lanceren in gezamenlijkheid de campagne Find Your Dancefloor (bureaus: Natwerk en Boomerang).
Een probleem dat zich volgens de campagnemakers tijdens ADE veel voorkomt, is de angst om iets te missen, ofwel ‘fear of missing out’; FOMO. ‘Er is zóveel te doen dat je van gekkigheid niet meer weet waar je heen moet. Het kan dan voelen alsof je van alles mist.’
Jouw dansvloer
De campagne is dan ook bedacht rondom de gedachte dat je eigenlijk nooit iets mist ‘als je de mindset hebt dat jouw dansvloer overal kan zijn’. Zie video hieronder.
Detroit Swindle
Daarnaast publiceert ADE samen met Desperados tijdens het evenement bovendien voor de eerste keer dagelijks videocontent op social media met tips voor het dag-, en nachtprogramma. Op de openingsavond van Amsterdam Dance Event organiseert Desperados de kick-off party met DJ duo Detroit Swindle.
Promo
Het actie-element in de campagne is dat bij aankoop van een sixpack Desperados Original in de retail kans wordt gemaakt op een ADE partyweekend inclusief hotelovernachting.
Credits
Desperados Marketing: Etienne Bachellier, Frida Boeke
ADE Partnership & Brand activations manager: Gijs Matthee
Online video & event: Natwerk
Regie video: Folkert Verdoorn
Productie video: Cake Film
Grading: De Grot
Audio: Remko Keuter – Audioville
Muziek: Raven Tenner
Productie event: Natwerk
Bannering campagne: Boomerang Create/ Boomerang Motion
Abri campagne: Boomerang Create
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!