Communicatiebureau Coopr breidt zijn team uit met vijf nieuwe aanwinsten. Na een lastig tweede kwartaal in 2020 is het hard gegroeid ‘met eigenlijk een iets te klein team’, aldus Jos Govaart, oprichter en directeur van het Rotterdamse bureau.
Xandra Op de Weegh gaat onder meer werken voor de klanten Coca-Cola, Bolt en IWG. Ze was meer dan 8 jaar werkzaam voor Shell international. Ze was ruim vier jaar verantwoordelijk voor de productie van grootschalige communicatieprogramma’s in zowel Europa en Azië. Later was zij onderdeel van het social investment programma van external relations.
Sander Hendrickx zal onder meer werkzaam zijn voor de opdrachtgevers innocent, Lexa en VVV Texel. Hij begon zijn loopbaan als verslaggever bij mediabedrijven als RTL, Talpa, Endemol en Omroep Max. Later werkte hij onder meer voor Bruynzeel Keukens en Kwantum en recentelijk voor pr-bureau 2twintig, waar hij werkzaam was als PR Consultant.
Daarnaast zijn Mischa Hokke en Guylaine de Kort aangetreden. Hokke was tot voor kort werkzaam bij de adviesorganisatie plusanderen. De Kort was werkzaam bij de bureaus Miss Publicity en Mediaxplain.
De vijfde nieuwkomer is Sara Bremer, de afgelopen 4,5 jaar werkzaam als social media en content manager bij het bureau Studio Campo.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!