Basedriver biedt marketeers een platform voor het plannen en uitvoeren van campagnes en het realiseren van gepersonaliseerde 1-op-1-communicatie. Het is een centraal platform waarin content wordt ingevoerd, gedeeld, goedgekeurd en verspreid, zonder de noodzaak van Excel-sheets en briefingdocumenten. Tot de klanten behoren onder andere New Skool Media, Sanoma Media, Goede Doelen Loterijen, en NS.
In vervolg hierop wil Basedriver nu een stevige positie op de Belgische markt veroveren. Daarvoor heeft het de samenwerking gezocht met de Cronos Groep, een bedrijf met ruim vijfduizend medewerkers die kennis hebben op het gebied van ict, marketing en communicatie. Bouk de Ruijter, managing partner van Ditra Group (by Cronos), merkt op dat ‘ook in België marketingteams de uitdaging hebben om de juiste campagnes en de juiste content bij de juiste persoon te krijgen. Basedriver gaat dat probleem oplossen.’
Peter van der Schaar, directeur van Basedriver: ‘Het is onze gezamenlijke missie om ongewenste marketinguitingen de wereld uit te helpen en marketeers weer te laten doen waar ze goed in zijn en plezier in hebben: het uitwerken van creatieve campagnes. Om dat te realiseren brengen we de kennis en expertise van Basedriver in bij Cronos.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!