Bartho Boer en Dave Frauenfelder over ‘Stukje Van Mij’, de eerste campagne in meerjarige merkoperatie #BeterInternet
Niet veel mensen weten dat Fatboy nog veel meer te bieden heeft, aldus het designmerk.
De begeleidende campagne is van de hand van Publicis Creative.
Ook Kruidvat, Knorr en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport vallen op met creatief werk.
'Het werk dat de overgenomen bureaus maken, laat vaak te wensen over', stelt Reinier Steures.
Het duo Philip Brink en Hugo van Woerden trekt al sinds 2015 samen op voor het merk.
Met de campagne wil Praxis zich onderscheiden van bouwmarkten die hun campagnes 'in de achtertuin' laten afspelen.
De verzekeraar verruilde na 35 jaar Ara voor Selmore, dat nu de eerste, langverwachte campagne lanceert.
'Voor ieder begin' van ABN Amro lijkt opvallend veel op 'Voor elk nieuw begin' van ING uit 2019. ABN en de betrokken bureaus reageren.