Ondernemer Merijn Everaarts is on a mission: 'verpakt water moet de wereld uit.' Met Dopper maakt hij goeie stappen in de richting.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Renske Thelosen-van Daalen van Dopper.
De ‘waterfles met een missie’ wil met de actie vervuiling door plastic flesjes tegengaan.
CMO STUDIO | Everaarts duidt de marketingactualiteiten en licht de marketingstrategie van Dopper toe.
Wat kenmerkt de communicatie- en marketingaanpak van succesvolle impactondernemers als Henk Jan Beltman en Merijn Everaarts?
Honderden organisaties doen mee, van AH en Tony’s Chocolonely tot Bol.com en Ace & Tate.
In het Tropenmuseum Amsterdam is het gigantische probleem tot zichtbare proportie teruggebracht. Doel: bewustwording en gedragsverandering.
‘Onze kracht ligt bij zoveel mogelijk marketingtechnisch aanwezig zijn, dat doen wij in podiumtijd.’