TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met vier nominaties.
De supermarkt lanceert volgende week een online webshop met ‘de mooiste deals van het seizoen’.
Actie van Bionext loopt tot half juni en is onderdeel van Europese campagne.
Niet met de auto, maar wandelen of fietsen. De zogeheten ‘AH Easyshopper’ (limited edition!) moet boodschappen doen duurzamer maken.
Wouter Kolk maakte ruim dertig jaar onderdeel uit van de Ahold-familie.
TBWA\Neboko is als bureau het meest genomineerd. Aan adverteerderszijde zijn dat Albert Heijn, Praxis, Kruidvat en Hema.
Met behulp van AI wordt de fantasie van kinderen de vrije loop gelaten, met als resultaat producten als 'cronaantje' en 'paashamster'.
Albert Heijn breidt de spaaractie uit naar korting op tegoed voor eten en drinken bij de Efteling.
Johan van der Zanden (Albert Heijn): 'Het valt ons op dat de behoefte aan gemak over de hele linie toeneemt.'