Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo verruilt Max Verstappen voor Geza Weisz

De provider lanceert met de merkcampagne een eigentijdse versie van ‘Buurman en Buurman’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de eerste commercial van een reeks introduceert Ziggo de vriendelijke buurmannen Ronald en Jim, gespeeld door Kees Boot en Geza Weisz. Hoewel de mannen onderling veel van elkaar verschillen, kunnen ze het goed met elkaar vinden en komen ze regelmatig bij elkaar op bezoek.

Inhaken

‘Met deze campagne kunnen we steeds op een herkenbare, uit het volle leven gegrepen, manier inhaken op komende ontwikkelingen in medialand en de rol die Ziggo daarbij speelt’, aldus , vice president brand, communication, media & sponsoring Ziggo.

Eind februari lanceerde Ziggo nog de ;overstap&;-campagne met Formule 1-rijder Max Verstappen.

De eerste film is sinds vandaag online en op televisie te zien:

Credits
ZIGGO
Mariëtte Leenhouts; Dave Frauenfelder; Marjolein Hoorn; Hestia Meijer; Noor Verhoeven

J. WALTER THOMPSON AMSTERDAM
THINK
Creatieve directie: Marcel Hartog, Bas Korsten
Creatie: Tim de Waard, Daniël Samama, Marcel Hartog
Strategie: Jan Bouts
DO:
Business director: Erik-Jan Koense
Sr. Concept producer: Sabien Smit
Screen director: Marloes van den Berg
Digital director: Hans Dekker

PRODUCTIEMAATSCHAPPIJ
Regie: Mattias Schut (Holy Fools)
Dop: Menno Westendorp
Editor: Marc Bechtold (Kapsalon)
Post-productie: Ambassadors
Soundtrack: Cablejuice
Sounddesign: Jacco Lenstra (Alfred Klaassen)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in