Overslaan en naar de inhoud gaan

Zaterdag blijkt drukste dag van de week in nieuwe Skoda-campagne

Het automerk kiest voor ‘de zaterdag’ als nieuw communicatieplatform.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

De eerste dag van het weekend is volgens Skoda de dag waarop zijn modellen het beste tot hun recht komen. Dat komt naar eigen zeggen door de praktisch ‘simply clever’ oplossingen die ze verwerken in hun auto’s.

‘Vanuit het verleden staat Skoda vooral bekend als het merk “met veel auto voor je geld”, stelt Gijs de Bruin, strategy director van Selmore. ‘Met de nieuwe strategie kiest Skoda voor meer inlevingsvermogen. We willen laten zien dat we auto’s maken voor echte mensen, niet voor acteurs in blinkende wereldsteden.’

Herkenbaarheid

‘Skoda past goed bij de Nederlander’, voegt Klaas Pieter Roemeling, directeur Skoda Nederland, daaraan toe. ‘Daarom bewegen we dichter naar de klant: herkenbaar en typisch Nederlands. Deze campagne is daar een belangrijk onderdeel van.’

Naast de televisiecommercial lanceert Skoda het communicatieplatform met drie online video&;s, ieder gericht op een eigen doelgroep.

De campagne is vanaf zaterdag 7 mei te zien op televisie en online:

Commercial:

Online video&;s:

Credits
Bureau Selmore
Creative Directors Jakko Achterberg, Niels Westra
RTV Producer Hanneke Kampschreur
Account verantwoordelijk Anja Froeling, Kim de Winter
Strategie Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk Klaas Pieter Roemeling, Paul Sauerbier, Berno Schokker
Mediabureau MediaCom
Mediabureau verantwoordelijk Krista Bank, Tessa Stallinga, Josine Tol
Productiemaatschappij Czar
Regisseur TV Marleen Jonkman
Producer TV Robert Nan
D.O.P. / Cameraman TV Jeroen de Bruin
Regisseur online video Kay Lindhout 
Producer online video Wies Dammers
D.O.P. / Cameraman online video Thijmen Doornik
Offline studio STORM Post Production
Offline editor TV
Offline editor online video Jurriaan van Nimwegen, Inèz Poortinga
Online studio The Ambassadors
Online editor Ton Habraken
Grading George Balatoni
Geluidsstudio The Ambassadors
Geluidstechnicus Rens Pluijm
Muziek Franz Ferdinand – Right Action
Search & clearance Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in