Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP neemt Design Bridge over

De grootste communicatieholding ter wereld ziet in Design Bridge een belangrijke toevoeging vanwege 'strategisch denken, intuïtie en…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

WPP blijft wereldwijd acquisities doen om het netwerk verder te versterken. Design Bridge is een gerenommeerd designbureau dat in 1986 in Londen werd opgericht en ook een kantoor in Amsterdam heeft.

Het bureau haalde veel internationale prijzen binnen bij onder meer D&AD, Pentawards, FAB Awards, New York Festivals en DBA Design Effectiveness. Op de klantenlijst staan merken als AkzoNobel, Diageo, Mondelēz en Unilever. Wereldwijd werken er zo'n 400 mensen voor Design Bridge. Het inkomen lag aan het einde van vorig jaar rond de 50 miljoen euro.

Binnen WPP blijft het bureau onafhankelijk opereren.

related partner content for mobile comes here

Halfjaarcijfers


WPP maakte vanochtend ook de halfjaarcijfers bekend. Het inkomen steeg naar omgerekend ruim 8 miljard euro (+13,3 procent) en de netto omzet steeg ook met ruim 13 procent naar 7 miljard euro.

WPP maakte vanochtend ook de halfjaarcijfers bekend. Het inkomen steeg naar omgerekend ruim 8 miljard euro (+13,3 procent) en de netto omzet steeg ook met ruim 13 procent naar 7 miljard euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in