Overslaan en naar de inhoud gaan

Wervingscommercial Defensie: 'Onze vrijheid begint bij die van een ander'

Via een domino-effect toont de film hoe onze vrijheid in Nederland verbonden is met (in)stabiliteit elders in de wereld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial maakt deel uit van de Defensie-campagne &;Je moet het maar kunnen&; van arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam.

related partner content for mobile comes here

Omdat Defensie - dat jaarlijks zo&;n 4500 militairen werft voor de Marine, de Landmacht, de Luchtmacht en de Marechaussee - zich niet alleen op jongeren maar ook op hun influentials richt, wordt de wervingsfilm op tv, bioscoop en online vertoond voor een breed Nederlands publiek.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Opdrachtgever: Ministerie van Defensie

Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Robbie Bax, Kris Manders en Paul Klaessen

Bureau: Steam

Creatie: Maarten Kuipers, John Horjus, Cyril Chermin 

Account: Marco van Rookhuijzen, Mariska van den Belt

Productie: Caviar

Director: Bram van Alphen

DoP: Bjorn Charpentier

Editor: Govert Janse

Post Production: The Ambassadors

Muziek: LittleWonder

Geluid: Recsound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in