Vrolijk Verkade laat koekverpakkingen opnieuw zingen in commercial

Het koekmerk verruilt het ‘perfecte packshot' voor enkele muzikale verpakkingen.

tekent voor de realisatie van de campagne.

Verkade maakt een jaar geleden bekend een nieuwe marketingkoers te varen, geladen met ‘’. Dit resulteerde in een serie musical-achtige commercial voor verschillende koeksoorten.

Packshot

In de nieuwste film zijn enkele bakkers gekleed in verschillende verpakkingen en presenteren zij zich aan de meisjes in de Verkade-fabriek. Zo maken de bakkers duidelijk dat hun Digestives bestaan uit graan en andere ‘heerlijke ingrediënten’.

De commercial eindigt, met volgens Verkade, een unicum: het packshot bestaat niet uit perfect gefotografeerde verpakkingen, maar uit de vier verkleedde bakkers die liggend op de grond vrolijk doorzingen.

De film is vanaf deze week online en op televisie te bekijken:

Credits
Klant: Koninklijke Verkade
Verantwoordelijk bij klant: Rachel Alberts, Femke Wouda
Bureau: The Valley
Creatie: Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar
Creative Director: Krijn Smits
Account: Mariette Vermeulen, Judith Weijers
Regie: Diederik Spaargaren
D.O.P: Gabor Deak
Productiemaatschappij: Dr Barefoot
Editor: Kim Hinrichs
Postproductie: Postoffice
RTV producer: Mady Angelino
Strategie: Sytse Kooistra
Muziek: Massivemusic

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie