Verkade-merk wordt geladen met 'vrolijkheid, optimisme en dynamiek'

‘Deze nieuwe koers helpt om aan het merk Verkade te blijven bouwen en tegelijkertijd nieuwe producten te lanceren.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het merk Verkade gaat zijn merk steviger aanzetten in marketing en communicatie. Vrolijkheid, optimisme en dynamiek gaan een grote rol spelen om de attentiewaarde van de uitingen te vergroten en om de producten van Verkade op een bijzondere manier in de spotlights te zetten.

Samen met bureau The Valley ontwikkelde Verkade de introductiecampagne voor de nieuwste smaak in de succesvolle Verkade Digestive-lijn: Karamel. Vanavond, 13 april, gaat de nieuwe introductiecampagne live. De nieuwe aanpak zal ook in de volgende uitingen doorgevoerd worden. Fabian van Schie, head of marketing bij United Biscuits Nederland: ‘Het merk Verkade heeft nog steeds een heel bijzondere lading voor veel Nederlanders. Daar horen de meisjes bij. Met deze nieuwe, eigentijdse richting willen we het merk actueel houden én recht doen aan de heritage.’

Krijn Smits, creatief directeur bij The Valley: ‘Deze nieuwe koers helpt om aan het merk Verkade te blijven bouwen en tegelijkertijd nieuwe producten te lanceren.&;


Credits

Opdrachtgever: United Biscuits
Klant: Femke Wouda, Rachel Aalbers, Fabian van Schie 
Bureau: The Valley
Creative director: Krijn Smits
Creatie: Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Strategie: Sytse Kooistra
Regie: Diederik Spaargaren
Productiemaatschappij: Bäst
Muziek: MassiveMusic

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie