Overslaan en naar de inhoud gaan

Valentijnsdag: Kingsday bedenkt drone die rozen laat vallen

Bloemenbureau Holland zet op Valentijnsdag de 'cupidrone' in.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe Valentijnscampagne van Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, worden mensen verrast met een rode roos die de zogeheten &;cupidrone&; uit de lucht laat vallen.

related partner content for mobile comes here

Kingsday, het verantwoordelijke reclamebureau zegt over de campagne: &;Deze eigentijdse Cupido vliegt boven de straten van Verona, op zoek naar verliefde stelletjes en eenzame zielen. Zodra een doelwit in het vizier heeft, laat hij een rode roos bij ze in de buurt vallen. Dan blijkt dat het eeuwenoude symbool van de liefde – de rode roos – ook in 2015 nog niets van zijn magie heeft verloren. bewijst dat bloemen nog altijd een wonderlijk effect hebben op mensen.&;

De film over Cupidrone is sinds vorige week zichtbaar op Youtube en wordt uitgebracht in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Nederland.   

Vorig jaar verspreidde Kingsday nog een boodschap van liefde en geluk in Parijs, met 1500 rode alarmkastjes: ;In Case of Love at First Sight&; hielp Parijzenaren in noodgevallen aan een roos.

Credits
Klant: Bloemenbureau Holland
Bureau: Kingsday
Productiemaatschappij: Back2Back       
Regisseur: Edwin Nikkels
Producer: Daan Starrenburg
Mediabureau: Universal Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in