In de nieuwe Valentijnscampagne van Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, worden mensen verrast met een rode roos die de zogeheten 'cupidrone' uit de lucht laat vallen.
Kingsday, het verantwoordelijke reclamebureau zegt over de campagne: 'Deze eigentijdse Cupido vliegt boven de straten van Verona, op zoek naar verliefde stelletjes en eenzame zielen. Zodra #cupidrone een doelwit in het vizier heeft, laat hij een rode roos bij ze in de buurt vallen. Dan blijkt dat het eeuwenoude symbool van de liefde – de rode roos – ook in 2015 nog niets van zijn magie heeft verloren. #cupidrone bewijst dat bloemen nog altijd een wonderlijk effect hebben op mensen.'
De film over Cupidrone is sinds vorige week zichtbaar op Youtube en wordt uitgebracht in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Nederland.
Vorig jaar verspreidde Kingsday nog een boodschap van liefde en geluk in Parijs, met 1500 rode alarmkastjes: 'In Case of Love at First Sight' hielp Parijzenaren in noodgevallen aan een roos.
Credits
Klant: Bloemenbureau Holland
Bureau: Kingsday
Productiemaatschappij: Back2Back
Regisseur: Edwin Nikkels
Producer: Daan Starrenburg
Mediabureau: Universal Media