Overslaan en naar de inhoud gaan

Triodos Bank zet duurzame ondernemers in de schijnwerpers

Bureau Dawn maakt de campagne ‘verandering kun je kopen’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Triodos Bank wil duurzaam consumeren makkelijker maken. Daarom zetten de bank en bureau Dawn duurzame bedrijven centraal in een nieuwe campagne.

related partner content for mobile comes here

Verandering is te koop

In januari begint de ‘Buy the Change’ beweging met ondernemers die door Triodos Bank zijn gefinancierd. Triodos Bank en Dawn maken deze bedrijven via een online campagne zichtbaar en herkenbaar. Zo zien consumenten hoe hun geld bijdraagt aan een nieuwe economie. Het doel is dat steeds meer gelijkgestemde ondernemers en consumenten meedoen.

Podium

In de reclamecampagne (outdoor, tv, online) krijgen deelnemende bedrijven een podium. De bank moedigt mensen aan hun invloed als consument positief in te zetten. Dit is het begin van een lange termijn traject, waarin ‘Buy the Change’ steeds verder ontwikkeld zal worden als dienst die mensen helpt voor duurzame alternatieven te kiezen. Volgend jaar komt er bijvoorbeeld een app bij.

De campagne en website zijn vanaf vandaag live. Volgend jaar komen er meer onderdelen bij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in