In april werd bekend dat importeur Louwman & Parqui zou gaan pitchen. Eind vorige maand werd al duidelijk dat Havas Media de beste papieren had.
Het bureau gaat zorgen voor de geïntegreerde mediastrategie, -planning en -inkoop voor de merken Toyota, Lexus en Suzuki. Opvallend is dat Havas ook de merken Peugeot, Citroën en Kia bedient.
Marlies van Steenoven, mediamanager van Louwman en Parqui: 'De automotive markt wordt steeds competitiever waarbij de consument steeds lastiger te bereiken is. Het oriëntatie- en koopproces speelt zich steeds meer online af in plaats van in de showroom. Havas Media verraste ons met een sterke business-resultaatgedreven aanpak en een duidelijke senioriteit op digitaal en strategie.'
Roel van den Borne, ceo Havas Media Nederland: 'De afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan het uitbouwen van het bureau, door te investeren in expertise, tools en onderzoek gericht op het digitale marketing-communicatiemodel van de toekomst. Het binnenhalen van een sterke lokale klant is de kroon op ons werk.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!