
Apple werd er bekend mee: zo weinig mogelijk informatie over een nieuw product geven om zoveel mogelijk buzz te creëren. Zo kondigde het een paar jaar geleden een persconferentie aan, maar ‘vergat’ het te zeggen waarover (nieuwe iPhone5). Een perfecte cliffhanger om media en bloggers te laten speculeren waarover.
TomTom doet nu hetzelfde trucje, maar met de nodige ironie.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comBlurren en maskeren
Aanstaande donderdag kondigt navigatiebedrijf het op elektronicabeurs IFA in Berlijn zeven nieuwe producten aan, waarvan twee geheel nieuwe productcategorieën. In aanloop naar dat moment heeft TomTom eenwebsite live gezet, in combinatie met het bijgesloten ‘self censored’ persbericht en beeld, waarin alle concrete informatie over de nieuwe producten is gecensureerd met zwarte marker.
[UNNECESSARY CENSORSHIP] Introducing the new TomTom █████
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee