Overslaan en naar de inhoud gaan

Tinker wint Chinese award met experience center Nestlé

Het Utrechtse experience design bureau sleept prestigieuze prijs in de wacht voor het ontwerp van het Nest Experience voor Nestlé.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voor de Modern Decoration International Media Awards in Shenzhen, China, waren drieduizend inzendingen uit ruim twintig landen.

related partner content for mobile comes here

Het Utrechtse bureau wint de prijs met het &;experience nest&;, dat het heeft ontworpen en gebouwd ter gelegenheid van het 150-jarige jubileum van Nestlé. Dit deed Tinker in samenwerking met ruim honderd Nederlandse ontwerpers, ingenieurs en bouwers. In het paviljoen, gelegen aan het meer van Genève, krijgen bezoekers een kijkje achter de schermen het Zwiterse voedingsmiddelenconcern.

Het nest leidt de bezoekers langs het verleden, heden en de toekomst van Nestlé. Aan de hand van vijf thema’s, te wetencare, enjoy, improve en share, krijgen zij de diverse kanten van het bedrijf te zien. Op deze manier kan iedereen op een eigen ontdekkingstocht door het nest om te ontdekken hoe de wetenschappers bij het bedrijf tot hun innovatieve producten komen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in