
De Tilburgse Kermis krijgt via de 100% Lokaal-app een app voor op locatie gebaseerde acties. De app maakt gebruik van iBeacons.
De kermis wil bezoekers een bijzondere beleving geven en nieuwe manieren van communiceren bevorderen. Er worden zo’n 25 beacons in en rond de kermis geïnstalleerd. Wanneer mensen de kermis bezoeken en de app hebben geïnstalleerd, ontvangen zij informatie over alles wat zich rondom de kermis afspeelt, zoals promoties, optredens, evenementen en exclusieve aanbiedingen.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
Somfy100% Lokaal probeert lokale ondernemers onder de aandacht te brengen van de lokale consument. Op basis van Lightcurb is sinds kort de 100% Lokaal iBeacon app te downloaden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee