Premium

Shortlist Cannes Lions Promo & Activation: 8 Nederlandse genomineerden

MediaMonks, DDB & TRIBAL en TBWA\NEBOKO Amsterdam zijn meerdere malen genomineerd.

In de categorie maken 8 bureaus vandaag kans op een prijs.

In de categorie Use of ambient media is DDB & Tribal genomineerd voor het bonding buffet, dat het bureau maakte voor KLM. Wefilm tekende voor productie.

Daarnaast maakt DDB & Tribal kans op een award voor de stottercampagne van Vodafone, Get the Flow. Productie: Awful Men en Wefilm.

MediaMonks werd driemaal genomineerd voor The enter Sandbox Experience (Audi) dat het produceerde voor Pol Olso, Noorwegen.

In de categorie Use of print or outdoor werd XXS Amsterdam genomineerd voor de campagne Opening Fabian’s World van de Nierstichting. Productie: LegHetVast.

TBWA Neboko werd in 2 categorieën genomineerd voor de campagne Tramroulette voor Holland Casino.

180Amsterdam leverde The Shared Story of Harry en Ahmed voor Unicef. Met medewerking van Wave Recording Studios Amsterdam.

En MediaMonks (Sao Paulo) maakt nog kans op een prijs voor Theater for all Samsung ears voor Institutionals, met het bureau Leo Burnett Tailor Made Sao Paulo, en één voor 'Remumber', een campagne voor Missing Children Europe en Uncle Grey Brussels.

RESN Amsterdam werkte mee aan de campagne Dear Media, voor Dove (Unilever). Bureau: Sapient Razorfish New York.

In totaal werden 321 campagnes genomineerd.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie